Serwis wspinaczkowy tworzony przez łojantów dla łojantów

Wiosenne innowacje w Rocklandzie. Nowe produkty, nowa strona.

 

Rockland, znany polski brand specjalizujący się w produkcji sprzętu turystyczno – kempingowego, wprowadza do oferty 11 nowych produktów. Stanowią one uzupełnienie kluczowych i chętnie kupowanych produktów z  wcześniejszych sezonów.  Równocześnie uruchomiony został nowy serwis internetowy producenta – http://rockland.com.pl/, w którym fani marki mogą zapoznać się m.in. z kompleksową ofertą oraz mapą sklepów z produktami Rocklanda.

Rockland - news o premierze

W nowym serwisie produkty podzielone zostały na 6 kategorii tematycznych, zgodnie z ich przeznaczeniem. Są więc kategorie bardziej konkretne, dedykowane stricte namiotom, plecakom czy naczyniom turystycznym, są też takie, które skupiają drobniejsze akcesoria turystyczne. Specjalnie wyróżnioną zakładkę stanowią nowości produktowe na sezon wiosna – lato 2016 – łącznie 11 pozycji. Wśród nich znajduje się m.in. ulepszona wersja cenionego modelu namiotu jednoosobowego – Soloist New.

Soloist New (3)

Nie brakuje nowych kubków, garnków czy sztućców. Są też worki wodoodporne, poduszka turystyczna dla dzieci czy latarka typu czołówka. W zestawieniu z wcześniejszymi propozycjami Rocklanda stwarza to uniwersalną kolekcję turystyczno – biwakową dla całej rodziny. Warte podkreślenia jest, iż projektując nowe produkty, ich twórcy kierowali się uwagami zarówno ze strony właścicieli sklepów outdoorowych, klientów detalicznych, jak i osób, które miały okazję testować wcześniejsze produkty Rocklanda. Ich oceny można sprawdzić w specjalnej zakładce dedykowanej testom produktów. W kolejnych miesiącach serwis rozbudowany zostanie o kolejne recenzje, aktualności czy wpisy na blogu.

Współtwórcą nowej strony Rocklanda jest Łukasz Kaczyński z agencji Pure Creations – http://purecreations.pl/.

O producencie

ROCKLAND – powstała w 2009 roku autorska marka firmy dystrybucyjnej RAVEN. W jej asortymencie znajduje się wysokiej jakości sprzęt kempingowy i akcesoria turystyczne. Cenowo Rockland nie rywalizuje z dystrybuowanymi przez RAVEN markami, skutecznie jednak konkuruje z innymi producentami w średnim i niższym segmencie cenowym. Aktualnie marka sprzedawana jest do ponad 150 sklepach na terenie kraju, a od 2014 produkty Rockland są eksportowane na rynki zagraniczne.

Więcej informacji na http://rockland.com.pl/.

O właścicielu marki

RAVEN jest powstałą w Krakowie firmą handlową działającą w branży turystyczno – sportowej. Oferuje specjalistyczną odzież, obuwie oraz sprzęt turystyczny, przeznaczone zarówno dla amatorów rekreacji na świeżym powietrzu, pasjonatów outdoorowych aktywności, jak i dla fanów sportów ekstremalnych. Jest wyłącznym, krajowym dystrybutorem uznanych zachodnich marek, takich jak Marmot, Patagonia, AKU, Teva czy Hoka One One. Ponadto od 2009 prowadzi i rozwija własną, autorską markę Rockland.

Więcej informacji na http://ravenco.eu/.